Menu

czwartek, 18 kwietnia 2013

O mini produktach i jak je wykorzystać


Produkty Johnson's Baby

Ja akurat zamówiłam próbki produktów dla niemowląt, ponieważ mam bardzo wrażliwą cerę a wiadomo, że takie produkty powinny być bardzo delikatne i bezpieczne. Podczas ich używania w dwóch z nich się zakochałam, a na dwa pozostałe już nigdy więcej nie spojrzę.

_______________________________________________________________________

Łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3w1


Opis producenta: Wiemy, że skóra noworodka i dziecka jest szczególnie wymagająca: nie jest jeszcze w pełni rozwinięta, przez co częściej ulega zewnętrznym podrażnieniom. Dlatego nasz nowy łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1 został stworzony tak, aby delikatnie myć wrażliwą skórę i włosy dziecka już od pierwszej kąpieli nie powodując podrażnień. Łagodny płyn do mycia 3 w 1 to płyn do mycia ciała i włosów oraz płyn do kąpieli w jednym.

Skład: Aqua, Coco-lucoside, Cocamidopropyl Betaine, Citric Acid, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate, Crosspolymer, Sodium Chloride, Glyceryl Oleate, p-Anisic Acid, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Parfum.

Cena: 19zł / 500ml

Moja opinia: Używałam tego płynu zamiast żelu do mycia twarzy. Najpierw przemywałam twarz wodą, później na wilgotne dłonie brałam niewielką ilość płynu. Po spienieniu go w rękach masowałam nim twarz. To, co odczuwałam po umyciu tym sposobem mnie zaskoczyło. Cera jest odświeżona, nie odczuwam dyskomfortu w postaci ściągniętej skóry. Zapach tego produktu oraz jego konsystencją są bardzo przyjemne, co jest jego kolejnym plusem. Płyn jest wydajny, więc starczy na długi okres czasu. Co do składu, to nie zawiera on parabenów, barwników, SLS i silikonów. Czytałam, że kilka osób dostało uczulenia po nim, mnie osobiście on nie uczula. Po kilku dniach używania go trzy razy dziennie zauważyłam również wyraźną poprawę w kondycji mojej skóry. Polecam ten produkt dla osób z cerą suchą/mieszaną i wrażliwą.

Moja ocena: 5/5

_______________________________________________________________________

Krem intensywnie pielęgnujący


Opis producenta: Nowy krem intensywnie pielęgnujący posiada klinicznie potwierdzoną łagodność, dzięki której delikatnie nawilża skórę dziecka. Jego unikalna formuła wzbogacona wysokiej jakości oliwką, tworzy na skórze lekką, ochronną warstwę, aby wspomagać utrzymanie naturalnego poziomu nawilżenia skóry i chronić przed jej wysuszeniem, pozostawia skórę dziecka delikatną i gładką. Krem został stworzony specjalnie dla skóry noworodka, jest idealny do codziennego stosowania. Był testowany przez dermatologów i pediatrów. Posiada rekomendację Polskiego Towarzystwa Alergologicznego.

Skład: Aqua, Glycerin, Cetyl alcohol, Glycine Soja Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Zea Mays Starch, Hydrogenated Palm Glycerides, Oleic/ Linoleic/Linolenic Polyglycerides, Potassium Cetyl Phosphate, Stearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Sodium Cocoyl Amino Acids, Sarcosine, magnesium Aspartate, Potassium Aspartate, Chamomilla Recuttita Flover Extract, Olea Europaea Leaf Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Dimeticone, Carbomer, p- Anisic Acid, Propylene Glycol, Ethylhexyglycerin, Sodium Hydroxide Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Parfum.

Cena: ok. 13zł / 100ml            

Moja opinia: Ten krem był dla mnie wielkim pozytywnym zaskoczeniem. Jego konsystencja jest lekka i przyjemna, szybko się wchłania. Nie pozostawia tłustego filmu, skóra się po nim nie świeci oraz doskonale nawilża i chroni. Nie zapycha on porów i posiada bardzo dobry skład. Krem zawiera prawie w całości same dobre składniki dla naszej skory, czyli olejki: sojowy, migdałowy, oliwkowy, nienasycone kwasy tłuszczowe, ekstrakty z rumianku z aloesu, witamina E. Nie zawiera za to caprylików i oleji mineralnych, które zapychają skórę, powodując powstawanie zaskórników. Nie posiada również zbędnych silikonów , alkoholu i parabenów. Idealnie nadaje się również pod makijaż, dłużej się on wtedy utrzymuje na twarzy. Co do efektów, jakie się pojawiły, to po kilku dniach stosowania cera staje się promienna, wygładzona. Powoli znikają suche skórki i wypryski. Naprawdę nie spodziewałam się czegoś takiego po zwykłym kremie dla dzieci. Warto kupić pełnowymiarowe opakowanie i używać go także jako kremu do rąk. Polecam dla każdego typu cery.

Moja ocena: 4,5/5

_______________________________________________________________________

Mleczko intensywnie pielęgnujące


Opis producenta: Stworzone specjalnie dla skóry noworodka. Wzbogacone wysokiej jakości olejem parafinowym, intensywnie nawilża i natłuszcza, chroniąc skórę dziecka. Jest hipoalergiczne. Rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Alergologiczne. Delikatna konsystencja mleczka doskonale nadaje się do masażu noworodka. 

Skład: Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Carbomer, Ceteareth-6, Stearyl Alcohol, Glyceryl Oleate, Caprylyl Glycol, p-Anisic Acid, Citric Acid, Sodium Citrate, Sodium Hydroxide, Parfum.

Cena: ok. 12zł / 300ml

Moja opinia: Tu już nie ma zachwytów. Owszem mleczko nawilża i jest wydajne, ale pozostawia tłusty film i błyszczącą się skórę. Do tego dosyć długo się wchłania. Zapach jest zbyt intensywny, a konsystencja nieprzyjemna. Dosyć ciężko jest wydostać mleczko z opakowania, również w pełnowymiarowym opakowaniu nie ma pompki, która bardzo by się tu przydała. Produkt wałkuje się podczas rozprowadzania go na skórze. Skład także nie jest zbyt przyjazny. Niby nie ma parabenów, ale zawiera za dużo parafiny, składników zapachowych i chemii. Jednak skoro już go mam to zapewne zużyje go jako mleczko do ciała, ale na pewno nie kupię tego produktu. Nie polecam go, tym bardziej dla niemowląt.

Moja ocena: 3/5

_______________________________________________________________________

Ochronny krem przeciw odparzeniom



Opis producenta: Pomaga on odbudować naturalną barierę skórną i łagodzi podrażnienia, chroniąc ją przed pojawieniem się stanów zapalnych w okolicach pieluszkowych. Zawiera tlenek cynku, który przeciwdziała stanom zapalnym. Naturalna lanolina delikatnie pielęgnuje skórę. Heksamidynę, która pomaga zahamować rozwój drobnoustrojów wywołujących pieluszkowe zapalenie skóry. Stworzony i dostosowany dla skóry noworodka. Klinicznie potwierdzona hipoalergiczność kremu. Skuteczność od 1-szego użycia. Produkt rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Alergologiczne.

Skład: Aqua, Zinc Oxide, C12-15 Alkyl Benzoate, Dicaprylyl Carbonate, Lanolin, Isopropyl Palmitate, Glycerin, Polyglyceryl-2 Diolyhydroxystearate, Butyrospermum parkii Butter, Polyglyceryl-3, Diisostearate, magnesium Sulfate, Zinc Stearate, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Sodium Cocoyl Amino Acid, Avena Sativa Kernel Extract, Olea Europaea Leaf Extract, Sarcosine, Helianthus Annuus Seed Oil, Potassium Aspartate, Magnesium Aspartate, Propylene Glycol, Disodium EDTA, henoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Potassium Sorbate, Parfum.

Cena: 15zł / 100ml

Moja opinia: Kolejny produkt, który się nie sprawdził w moim przypadku. Mnie osobiście uczulił prawdopodobnie ze względu na niezbyt naturalny skład. Ten produkt zapycha skórę, nie pozwala jej oddychać i przez to może powodować wysypkę. Zamiast łagodzić - podrażnia jeszcze bardziej. Może się on sprawdzić używany punktowo na niedoskonałości, ponieważ krem zawiera w składzie cynk. Przeczytałam w internecie, że pewna dziewczyna używała go, jako kremu do rąk. Jednak ja nie będę w stanie sprawdzić, czy takie stosowanie ma jakiś sens, ponieważ użyci tego kremu skończyło się u mnie na potrzebie wypicia wapna. Jedynym plusem jest wydajność. Krem jest bardzo gęsty i niestety bardzo długo się wchłania. Również ciężko się go rozprowadza i zostaje widoczna biała powłoka. Skład produktu jest bardzo odpychający, cała masa chemii i do tego jeszcze parabeny – w produkcie dla niemowląt… Nie polecam tego kremu tym bardziej do użytku na własnych pociechach.

Moja opinia: 1/5

_______________________________________________________________________

Jeśli chcesz sprawdzić, czy Tobie odpowiadają te produkty to zapraszam do notki na temat tego jak zamówić te próbki. Kliknij tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz