Menu

środa, 20 marca 2013

Jak zdobyć próbki z Ziaja?

Próbowałam zdobyć próbki firmy Ziaja wypełniając formularz na ich stronie internetowej i napisałam prośbę. Odpowiedź dostałam bardzo szybko. Okazuje się, że nie wysyłają już oni próbek pocztą, ale jest inny sposób...



Poinformowano mnie, że próbki ich produktów można dostać w aptekach. Wiem jak to z proszeniem się o próbki, czy to w aptekach, czy w drogeriach... Czasami dla niektórych pań w sklepach jest to gorsze niż oddanie własnego dziecka... Czasami dowiadujemy się, że próbek nie ma, a później możemy je znaleźć na allegro.

Jednak mi się udało i myślę, że o próbki takiej firmy jak Ziaja nie będzie bitwy w aptekach, ponieważ są to stosunkowo tanie produkty i raczej nikt nie będzie zamawiał, bo po co płacić za wysyłkę ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz