Menu

środa, 17 kwietnia 2013

Współpraca: Spa Kosmetyki



Otrzymałam dzisiaj próbki od Spa Kosmetyki do przetestowania. Mydełka pachną pięknie i zachwycają swoimi kolorami. Wiem, że testowania próbek nie da zbyt bogatej recenzji. Jednak pokusiłam się na to, ponieważ uwielbiam naturalne kosmetyki.

Bardzo zdziwił mnie fakt, że przesyłka była ze znaczkiem. Firma trochę się na kosztowała z wysyłką próbek do tylu chętnych dziewczyn. Przesyłkę otrzymałam listem ekonomicznym, na szczęście nie zaginęła na poczcie ;). Również muszę przyznać jedną rzecz, kontakt z firmą jest naprawdę świetny, a dziewczyna, która się ze mną kontaktowała - naprawdę uprzejma. Takie rzeczy też są ważne, ponieważ zły personel może skutecznie odstraszyć klientów.


Trochę jednak byłam zawiedziona brakiem próbek kosmetyków do twarzy i tylko dwoma próbkami kremów do rąk, no ale trudno ;). Postaram się jak najdokładniej zrecenzować Wam powyższe produkty. Prawdopodobnie zrobię to w jednej notce, ponieważ nie ma mowy o opisaniu efektów i zmian po takiej małej ilości. Mnie dużo rzeczy uczula i podrażnia, dlatego jeśli nic mi się nie stanie, to chyba już nikomu nie powinno. Chyba, że jest uczulony na jakiś składnik ;). Zagłębie się również w skład tych produktów, żeby mieć 100% pewność, że są w pełni bezpieczne i naturalne.

Tymczasowo nabór testerów został zakończony, ale jeśli jesteście zainteresowane taką współpracą lub darmowymi próbkami to śledźcie napiszcie na Fan Pagu Spa Kosmetyki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz