Menu

czwartek, 23 maja 2013

Zakochana w Bio-Mydełkach




"The Secret Soap Store to marka posiadająca w swojej ofercie szeroki wybór mydeł bogatych w cenne substancje. Mydła produkowane są na bazie naturalnych składników. Każde mydło zawiera w swoim składzie ekstrakty z ziół, owoców oraz kwiatów. Kosmetyki są ekologiczne, wolne od parabenów i olejów mineralnych”.

Moja ogólna opinia: Uwielbiam naturalne produkty, dlatego z wielką przyjemnością wypróbowałam te mydła, które są w wyprodukowane tylko z naturalnych składników. Nie stało się nic, czego się obawiałam - nie podrażniły mi skóry, ani jej nie wysuszyły i na szczęście mnie nie uczuliły. Każde mydło inaczej się pieniło, jedne lepiej, inne gorzej, ale za to wszystkie dobrze się spłukiwały. Mydełka mają bardzo piękne i świeże zapachy, ale nie są one długotrwałe. Wielkim plusem jest dobra wydajność produktu, który starcza na wiele użyć. Nawet małe testery, które otrzymałam starczyły na dłużej niż się spodziewałam. 

_______________________________________________________________________

Naturalne mydło z dodatkiem ziaren maku


Opis produktu: Mydło naturalne produkowane wg tradycyjnej receptury na bazie naturalnych olejów roślinnych (olej palmowy, olej kokosowy, oliwa z oliwek) wzbogacone ekstraktami ziołowymi. Do produkcji mydła naturalnego wykorzystywane są wióra mydlane z olejów roślinnych pochodzących z upraw kontrolowanych biologicznie. W mydłach naturalnych zamknięty jest czar gajów oliwnych i urok palm kokosowych.

Moja opinia: Mydełko pieni się raczej słabo, a zapach jest delikatnie mydlany. Mydełko nie wysusza skóry, ale też jej nie nawilża. Aby skorzystać z lekkiego peelingu trzeba mydlić nim skórę bezpośrednio. Jednak jest on bardzo delikatny i skóra nie staje się od razu gładka. Moim zdaniem taki typ peelingu trzeba by wykonywać codziennie, aby móc zobaczyć jakieś rezultaty. Jest to dobry kosmetyk dla osób z delikatną skórą, które nie mogą używać klasycznego peelingu.
_______________________________________________________________________

Bio-mydło Żurawinowe


Opis produktu: Bio mydło ŻURAWINOWE na bazie naturalnych olejów roślinnych: jojoba, macadamia, avocado, oliwa z oliwek, olej ze słodkich migdałów, masło Shea z dodatkiem naturalnych ekstraktów owocowych. Skoncentrowane działanie naturalnych, tłoczonych na zimno olejów roślinnych sprawia, że po myciu skóra jest odpowiednio nawilżona, optymalnie odżywiona i lekko natłuszczona. Żurawina jest cennym źródłem naturalnych witamin i soli mineralnych. W medycynie ludowej żurawina stosowana jest ,jako środek przeciwzapalny, a sok z żurawiny ma działanie podobne do czerwonego wina – neutralizuje wolne rodniki, przeciwdziała starzeniu się skóry. 

Moja opinia: Mydło od razu rzuca się w oczy swoim intensywnie czerwonym kolorem. Jego zapach jest bardzo słodki. Pieni się zdecydowanie najlepiej ze wszystkich mydełek, które otrzymałam do testów. Kosmetyk delikatnie nawilża, działa łagodnie, lekko oczyszcza i łagodzi zaczerwieniania. Nawet podczas jego długotrwałego używania nie przesusza skóry, ale usuwa niedoskonałości, nawilżając przy tym cerę i zabezpieczając ją przed zanieczyszczeniami.
_______________________________________________________________________

Bio-mydło Borowinowe


Opis produktu: Borowina jest biologicznie czynnym rodzajem torfu. Działanie sorpcyjne kwasów humusowych powoduje głębokie oczyszczanie skóry i jej długotrwałe nawilżanie. Zawarte w borowinie kwasy organiczne i sole nadają jej właściwości przeciwzapalne, ściągające, bakteriostatyczne i bakteriobójcze.

Moja opinia: Zapach tego mydła podoba mi się najmniej ze wszystkich, jakie otrzymałam. Jest on mocny, leśny, błotnisty i raczej nie należy do zbyt przyjemnych. Za to jego działanie wszystko rekompensuje. Mydło przyzwoicie się pieni i doskonale oczyszczało moją skórę. Osobiście długotrwałego nawilżenia raczej nie odczuwałam, tak jak to obiecuje producent, ale również nie odczułam wysuszania skóry.
_______________________________________________________________________

Naturalne mydło z dodatkiem ekstraktu z rumianku


Opis produktu: Mydło naturalne produkowane wg tradycyjnej receptury na bazie naturalnych olejów roślinnych (olej palmowy, olej kokosowy, oliwa z oliwek) wzbogacone ekstraktami ziołowymi. Do produkcji mydła naturalnego wykorzystywane są wióra mydlane z olejów roślinnych pochodzących z upraw kontrolowanych biologicznie. W mydłach naturalnych zamknięty jest czar gajów oliwnych i urok palm kokosowych.

Moja opinia: Jest to mydełko o jasnym kolorze z drobinkami kwiatu rumianku. Jest ono bardzo delikatne, również jego zapach. Podczas mycia bezpośrednio ciała, odczuwalne jest delikatne masowanie drobinkami rumianku. Doskonale sprawdza się podczas kąpieli po ciężkim i męczącym dniu. Podczas jego stosowania zauważyłam złagodzenie niektórych podrażnień oraz dobre nawilżenie skóry.
_______________________________________________________________________

Mydło w kostce mandarynka z bergamotką


Opis produktu: Mydło 100% roślinne z dodatkiem 8 naturalnych oleji roślinnych: olejek avocado (Eco-Cert) , olejek Shea/Karite, olejek macadamia, olejek jojoba, oliwa z oliwek, olejek ze słodkich migdałów, olejek winogronowy, olejki z palm kokosowych. Skoncentrowane działanie szerokiej gamy naturalnych olejów roślinnych i zawartych w nich witamin C, A, D, E, B oraz kwasów omega sprawia, że po umyciu skóra jest bardzo dobrze nawilżona, optymalnie odżywiona i lekko natłuszczona.

Moja opinia: Mydełko ma wspaniały jasnopomarańczowy kolor oraz śliczny i dość mocny zapach, ale również przy tym jest orzeźwiający. Mydło nie wysusza skóry, nawet odczuwalne jest jej nawilżenie. Jest to jeden z moich ulubionych mydełek, ponieważ uwielbiam zapach mandarynki.
_______________________________________________________________________

Tak wygląda pełnowymiarowe Bio-Mydło Borowinowe

Jeśli zainteresował Was któryś z produktów, to zapraszam do zapoznania się szeroką ofertą naturalnych kosmetyków w sklepie internetowym SPAkosmetyki. Zapraszam również do odwiedzenia profilu marki The Secret Soap Store na Facebooku. Warto śledzić ich profil, ponieważ organizują często różne promocje oraz konkursy.


_______________________________________________________________________

Mnie osobiście zachwyciły te naturalne mydła. Uważam, że kosmetyki pełnowymiarowe mogą być idealnym pomysłem na prezent. Są bardzo ładnie zapakowane i pięknie się prezentują. Ich cena to około 10 zł w zależności od wariantu zapachowego. Czy wy również dostałyście mydełka do testów od SPA kosmetyki? Które podobało Wam się najbardziej?

2 komentarze:

  1. Te mydełka bym przetestowała, w szczególności makowe ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będzie jeszcze kiedyś taka akcja testowania :). Osobiście jestem zadowolona z testowania mydeł. Gorzej było z tymi próbkami saszetkowymi ;).

      Usuń